Гени са виновни за женската страст за пазаруване
Ние, жените, не сме виновни, че обожаваме да пазаруваме – природата така ни е създала! Това са резултатите от проучвания по темата, направени от екип от невролози, психиатри и мениджъри по продажбите.
Къде обаче се крие тайната? Жените обичат целия процес на пазаруване – обикаляне, запознаване с модните тенденции, сравняване на цени, на качество, разговор с продавачи и други клиенти, проучване на промоции и търсене на изгодна сделка.
За разлика от нас, мъжете ни най-малко не са увлечени от пазаруването. Те имат ясна и предварително поставена цел. Ако един мъж иска тъмносиня риза, той тръгва на пазар и в първия магазин, в който намери тъмносиня риза, я купува.
Повечето жени изтръпват дори от идеята за мигновена покупка. „Ами ако има нещо по-добро, по-качествено, по-модерно, по-изгодно, пък аз още не съм го видяла?”
Оказва се, че тези предпоставки за правене на избор са генетично детерминирани и ние, нежната част от света, просто сме така устроени – избираме бавно и искаме да сме убедени, че вземаме най-доброто на пазара. Мъжете просто искат да вземат това, което им е нужно. Не ги разяждат колебания има ли риза от по-фин памук някъде там в другите магазини. (Блазе им!)
Начинът, по който дамите избират, се отразява във всяка част на живота им. Дори в избора на половинка. Жените искат да имат пълната убеденост, че по-прекрасен от техния съпруг на планетата Земя на съществува. Господата обикновено се задоволяват с прости аргументи като любов и съответствие с техните представи за жена. А после мъжете не били романтични.
gotino