НОВИНИ

3 тенис упражнения, с които да оформите вашите крака и седалище

31 май 2019 19:30 | Коментари: 0

Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Genie Bouchard (@geniebouchard) на Окт 5, 2018 в 11:55 PDT

 

 

Няма никакво съмнение, че тениса е един от най-натоварващите индивидуални спортове на планетата. Мачовете на професионално ниво някои пъти продължават по няколко часа, което е истинско изпитание за тялото. Но това е и една от причините тенисистите и тенисистките да имат такива стегнати тела с почти никакви мазнини по тях. И освен самите тенис срещи, които са толкова изтощителни и натоварващи, тайната на издръжливостта и отличната спортна форма на тенисистите се крие в техните тренировки. Затова днес ще се спрем на 5 страхотни упражнения от света на тениса и по-специално такива, които ще ви помогат да оформите вашите крака и задни части.

1. Частичен Клек С Дъмбели

Тази вариация на традиционния клек е страхотно упражнение за заякване на бедрата и квадрицепсите. Идеята е да хванете по един дъмбел във всяка ръка и да започнете да се спускате бавно, като държите гърба изправен. Дълбочината на клека трябва да е около 60 до 90 градуса или с други думи, не клякайте прекалено дълбоко и направете няколко серии от по 8 до 15 повторения. 

Клековете са ключово движение за всеки тенисист и са особено пълзотворни за жените, тъй като оформят бедрата и седалището по страхотен начин. Нека не забравяме, че една от най-атрактивните тенисистки, канадката Южени Бушар често практикува клекове, дори когато е на плажа. И освен в тениса, клековете са традиционна част от редица фитнес програми, както за мъже така и за жени.

2. Напади

За нападите може да се каже, че са нещо, като малкия брат на клека. Те са страхотен начин да покачите силата в долната част на тялото си, както и разбира се да оформите намиращите се там мускули. Логично, най-елитните тенисисти и тенисистки, като Петра Квитова например, за която обаче нямаше как да се заложи на Ролан Гарос 2019 поради контузия. За нуждите на тенис играчите обаче нападите се правят по малко по-различен начин.

Движението започва с нормален напад напред, като след това правите нападат напред с единия крак под 45-градусов ъгъл, а после повтаряте с другия. След предните напади продължавате с отпади или "задни напади", като отново ъгъла на водещия крак е 45 градуса. Ако пък искате да се доближите максимално до това, което правят тенисистите можете да завършите това упражнение с преплетени напади, при които единия крак минава зад другия, като при самото клякане крата ви са почти паралелно един с друг. Направете няколко серии от по 4 до 6 повторение на всеки крак.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Caroline Wozniacki (@carowozniacki) на Авг 16, 2016 в 8:28 PDT

3. Странично Ходене С Ластик

Това е още едно невероятно упражнение, което ще покачи силата във вашите бедра и коремни мускули. Упражненията с ластик са толкова важни в света на тениса, като професионалните тенис играчи, включително и жените, като една от най-добрите на корта Мария Шарапова, тренират с ластици. Страничното ходене с ластик пък е идеален вид упражнение за нуждите на един тенис играч.

Самото упражнение започва, като си сложите ластик, който да обхване вашите глезени, започвайки с по-лек ластик. След това леко приклякате и започвате да се движите настрани, като стъпвате първо с единия крак и след това придвижвате и другия си крак до този, който води движението. Също така трябва да държите главата си изправена, тоест да не гледате в земята и да се стараете да сте с изправен гръбначен стълб. Направете няколко сериите, като правите от 10 до 15 повторения в една посока и 10 до 15 в противоположната.

 

Източник: fitwell.bg

Опции: Изпрати на приятел, Абонирай се за дума
Сподели:
Novinite.bg
Виж коментари (0)   |   » Коментирай
ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ
Няма коментари
НАПИШИ КОМЕНТАР:
* ИМЕ: E-MAIL:
* КОМЕНТАР:
  * КОД ЗА СИГУРНОСТ:   Въведете кода от картинката: security code

* Полетата маркирани със звезда са задължителни. Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван публично.

Тъй като бихме искали форумът да е място за честни, откровени и интересни мнения, най-любезно молим да използвате учтив и неагресивен тон в постингите си.
Всяко мнение, което подтиква към расова или полова ненавист, към тероризъм, както и написаното на вулгарен език, ще бъде изтривано веднага. Откровени рекламни съобщения, особено тези с поставени хиперлинкове без никаква връзка с обсъжданите теми, ще бъдат квалифицирани като спам и няма да бъдат толерирани.
ОЩЕ ОТ НОВИНИ:

Глисти в Кърджали и Благоевград

22.06.2019 (Коментари: 0)

Бум на Аскаридоза – по-известна като глисти, се отбелязва в Благоевград и Кърджали, сочат данни на Националния център по обществено здраве и анализи, предаде БГНЕС. » Прочети

Безплатни кардиологични прегледи в Александровска болница

18.06.2019 (Коментари: 0)

Кампания за безплатни кардиологични прегледи стартира от днес в столичната Александровска болница. » Прочети

Иновативен проект ще следи над 700 болни българи от дистанция

Над 700 възрастни хора с хронични заболявания и трайни увреждания в отдалечени райони ще получат здравни и социални услуги в домашна среда в рамките на проект на Българския червен кръст, който ще се реализира в партньорство с Министерството на труда и со » Прочети

Откриха ново лекарство за ефикасна борба с рака на гърдата

Лекарството рибоциклиб се оказа ефикасно в борбата с рака на гърдата. » Прочети

Безплатни прегледи за страдащи от главоболие ще се проведат в болница „Св. Наум“

Безплатни прегледи за пациенти с главоболие ще се проведат в столичната УМБАЛНП „Св. » Прочети

Близо 800 са вече заболелите от морбили у нас

30.05.2019 (Коментари: 0)

792 са регистрираните случаи на морбили в страната от 12 февруари насам, съобщи пред БНР проф. » Прочети

Натуралните средства за болки в ставите и крема HondroCream

30.05.2019 (Коментари: 0)

HondroCream е био-козметичен крем за положително повлияване на кожа, която се намира в близост до отекли стави. » Прочети

Расте броят на болните от морбили в страната

28.05.2019 (Коментари: 1)

Продължават да се увеличават случаите на заразени с морбили у нас. » Прочети

Как да повлияем на дневния тонус с капките HeartTonic?

28.05.2019 (Коментари: 0)

HeartTonic представлява билков разтвор, който съдържа биофлавоноиди - екстракт от смолата и кората на дива лиственица. » Прочети

Гъбички по краката – какво трябва да знаем за тях?

26.05.2019 (Коментари: 1)

Медицинското название на гъбичните заболявания е микоза, а тези, които увреждат ноктите – онихомикоза. » Прочети