ВХОД ЗА РЕГИСТРИРАНИ
Забравена парола | » Регистрирай се
НОВИНИ

Няколко трика, с които да ядеш по-малко... и да не гладуваш

18 май 2017 11:00 | Коментари: 0
Няколко трика, с които да ядеш по-малко... и да не гладуваш

1. Яж с вилица и НОЖ. Така всяка хапка ще бъде отмерена, храненето става по-бавно и можеш да усетиш кога си се заситил, преди да преядеш. 2. Не използвай големи чинии, защото заблуждават и всъщност приемаш много повече храна. 3. Не гледай телевизия, когато се храниш, защото мозъкът донякъде свързва гледането на телевизия с храна... с което искаме да кажем, че дори да не си гладен, пускайки си телевизора, вече ти се иска да хапнеш нещо, докато гледаш. Освен това се увличаш и не усещаш колко храна си хапнал.

4. Никога не си слагай допълнително. Едва ли си гладен, просто ти е вкусно и ти се хапва още.5. Не дръж запаси от сладки неща в някой шкаф вкъщи, вместо това го напълни с плодове, ядки, мед и пр. 6. Записвай си какво приемаш като храна за деня. Поне за седмица! Така ще видиш колко много излишни вкусотии похапваш и защо не можеш да свалиш излишните 5 килограма.

Източник: fitwell.bg

Опции: Изпрати на приятел, Абонирай се за дума
Сподели:
Novinite.bg
Виж коментари (0)   |   » Коментирай
ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ
Няма коментари
НАПИШИ КОМЕНТАР:
* ИМЕ: E-MAIL:
* КОМЕНТАР:
  * КОД ЗА СИГУРНОСТ:   Въведете кода от картинката: security code

* Полетата маркирани със звезда са задължителни. Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван публично.

Тъй като бихме искали форумът да е място за честни, откровени и интересни мнения, най-любезно молим да използвате учтив и неагресивен тон в постингите си.
Всяко мнение, което подтиква към расова или полова ненавист, към тероризъм, както и написаното на вулгарен език, ще бъде изтривано веднага. Откровени рекламни съобщения, особено тези с поставени хиперлинкове без никаква връзка с обсъжданите теми, ще бъдат квалифицирани като спам и няма да бъдат толерирани.
ОЩЕ ОТ НОВИНИ:

20-годишният Ивелин е изведен от реанимация, състоянието му се подобрява

22.05.2017 (Коментари: 0)

20-годишният Ивелин Узунов от смолянското село Смилян, който оцеля в гората 10 дни, вече е изведен от реанимация и състоянието му значително се подобрява, предаде Дарик. » Прочети

8 подобрения за вашето храносмилане

22.05.2017 (Коментари: 0)

Храносмилателните проблеми са неудобни, смущаващи и много често срещани. » Прочети

Всеки човек изхвърля 173 кг храна всяка година

22.05.2017 (Коментари: 0)

Заблуждават ли ни производителите и търговците на храни с етикетите за срока на годност и разхищаваме ли храна заради незнание? Успяват ли потребителите да се ориентират в морето от етикети – докога безопасно могат да консумират даден продукт? Или точно о » Прочети

6 начина за бързо качване на мускулна маса

22.05.2017 (Коментари: 0)

Днешната статия е относно това как да направим мускулна маса за възможно най-кратко време. » Прочети

Бърз и ефикасен детокс в 3 лесни стъпки

21.05.2017 (Коментари: 0)

Подправките и билките като куркума, джинджифил, кориандър и розмарин са лесна добавка към всяко едно ястие. » Прочети

Мишел Обама показа персоналната си тренировка (Видео)

21.05.2017 (Коментари: 0)

Бившата първа дама на САЩ показа, че всяка дама трябва да се занимава със спорт. » Прочети

Здравословни протеинови бонбони

21.05.2017 (Коментари: 0)

Ако често ви се похапва нещо сладичко или се чудите какъв снак да хапнете следобед, докато сте на работа, тези бонбни са чудесен вариант. » Прочети

Перфектният фет-бърнър

20.05.2017 (Коментари: 0)

Създайте свой собствен продукт за изгаряне на мазнинитеКак да подберем свои собствени съставки за максимално изгаряне на мазнините?Търсите идеалния коктейл за изгаряне на мазнини? Не търсете повече, а си го пригответе вкъщи преди лятото!Пролетното затопля » Прочети

Пълзене като бебе – новата фитнес тенденция за 2017-та

20.05.2017 (Коментари: 0)

Изхвърлете велоергометъра, заемащ толкова място вкъщи. » Прочети