ВХОД ЗА РЕГИСТРИРАНИ
Забравена парола | » Регистрирай се
НОВИНИ

Няколко трика, с които да ядеш по-малко... и да не гладуваш

18 май 2017 11:00 | Коментари: 0
Няколко трика, с които да ядеш по-малко... и да не гладуваш

1. Яж с вилица и НОЖ. Така всяка хапка ще бъде отмерена, храненето става по-бавно и можеш да усетиш кога си се заситил, преди да преядеш. 2. Не използвай големи чинии, защото заблуждават и всъщност приемаш много повече храна. 3. Не гледай телевизия, когато се храниш, защото мозъкът донякъде свързва гледането на телевизия с храна... с което искаме да кажем, че дори да не си гладен, пускайки си телевизора, вече ти се иска да хапнеш нещо, докато гледаш. Освен това се увличаш и не усещаш колко храна си хапнал.

4. Никога не си слагай допълнително. Едва ли си гладен, просто ти е вкусно и ти се хапва още.5. Не дръж запаси от сладки неща в някой шкаф вкъщи, вместо това го напълни с плодове, ядки, мед и пр. 6. Записвай си какво приемаш като храна за деня. Поне за седмица! Така ще видиш колко много излишни вкусотии похапваш и защо не можеш да свалиш излишните 5 килограма.

Източник: fitwell.bg

Опции: Изпрати на приятел, Абонирай се за дума
Сподели:
Novinite.bg
Виж коментари (0)   |   » Коментирай
ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ
Няма коментари
НАПИШИ КОМЕНТАР:
* ИМЕ: E-MAIL:
* КОМЕНТАР:
  * КОД ЗА СИГУРНОСТ:   Въведете кода от картинката: security code

* Полетата маркирани със звезда са задължителни. Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван публично.

Тъй като бихме искали форумът да е място за честни, откровени и интересни мнения, най-любезно молим да използвате учтив и неагресивен тон в постингите си.
Всяко мнение, което подтиква към расова или полова ненавист, към тероризъм, както и написаното на вулгарен език, ще бъде изтривано веднага. Откровени рекламни съобщения, особено тези с поставени хиперлинкове без никаква връзка с обсъжданите теми, ще бъдат квалифицирани като спам и няма да бъдат толерирани.
ОЩЕ ОТ НОВИНИ:

Редица нарушения в Спешните отделения на болници в страната

22.04.2018 (Коментари: 0)

За миналата година инспекторите от Медицинския одит са установили пациенти, които не са получавали качествена грижа, а в други случаи са плащали за безплатни услуги. » Прочети

Пушачите са с увеличен риск от инсулт

20.04.2018 (Коментари: 0)

Учени от университета на Мериленд в Балтимор установиха, че закоравелите пушачи под 50-годишна възраст са с увеличен риск от инсулт, съобщи Лента. » Прочети

„Пирогов“ ще поема работата на личните лекари през нощта и почивните дни

19.04.2018 (Коментари: 0)

"Пирогов" има готовност от 1-ви май да предложи на личните лекари в София да поеме 24-часовата им неотложна помощ (разположение) чрез сключване на договори с обновения, разширен и модернизиран медицински център към УМБАЛСМ "Н. » Прочети

Изненадващо: Колоезденето забавя стареенето

15.04.2018 (Коментари: 0)

Колоезденето може да забави стареенето и да подмлади имунната система, съобщи Прес асосиейшън. » Прочети

Американски експерти: За борба с килограмите включете и червено вино

14.04.2018 (Коментари: 0)

Една добра новина за хората, които обичат алкохол, а искат и да изглеждат добре през летните месеци. » Прочети

НЦТХ: Има достатъчно кръв за пострадалите в катастрофата на „Тракия“

13.04.2018 (Коментари: 0)

Във връзка с тежката катастрофа на магистрала „Тракия” при Вакарел, при която загинаха 10 души, а други 14 са настанени в няколко столични болници, повечето с опасност за живота, Националният център по трансфузионна хематология съобщава, че е направил нуж » Прочети

Четирима от пострадалите в автобусната катастрофа са с опасност за живота

13.04.2018 (Коментари: 0)

Десет от пострадалите при катастрофата във Вакарел са приети в тежко състояние в болница "Св. » Прочети

4-минутна тренировка, с която ще загубите 5 кг за месец

13.04.2018 (Коментари: 0)

Живеем на високи обороти и нямаме време за почти нищо през седмицата. » Прочети

Може да изчистите организма с тези билки

12.04.2018 (Коментари: 0)

Човешкото тяло действа като гъба - може да абсорбира всяко химично съединение, на което е изложено за по-дълго време. » Прочети