НОВИНИ

3 тенис упражнения, с които да оформите вашите крака и седалище

31 май 2019 19:30 | Коментари: 0

Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Genie Bouchard (@geniebouchard) на Окт 5, 2018 в 11:55 PDT

 

 

Няма никакво съмнение, че тениса е един от най-натоварващите индивидуални спортове на планетата. Мачовете на професионално ниво някои пъти продължават по няколко часа, което е истинско изпитание за тялото. Но това е и една от причините тенисистите и тенисистките да имат такива стегнати тела с почти никакви мазнини по тях. И освен самите тенис срещи, които са толкова изтощителни и натоварващи, тайната на издръжливостта и отличната спортна форма на тенисистите се крие в техните тренировки. Затова днес ще се спрем на 5 страхотни упражнения от света на тениса и по-специално такива, които ще ви помогат да оформите вашите крака и задни части.

1. Частичен Клек С Дъмбели

Тази вариация на традиционния клек е страхотно упражнение за заякване на бедрата и квадрицепсите. Идеята е да хванете по един дъмбел във всяка ръка и да започнете да се спускате бавно, като държите гърба изправен. Дълбочината на клека трябва да е около 60 до 90 градуса или с други думи, не клякайте прекалено дълбоко и направете няколко серии от по 8 до 15 повторения. 

Клековете са ключово движение за всеки тенисист и са особено пълзотворни за жените, тъй като оформят бедрата и седалището по страхотен начин. Нека не забравяме, че една от най-атрактивните тенисистки, канадката Южени Бушар често практикува клекове, дори когато е на плажа. И освен в тениса, клековете са традиционна част от редица фитнес програми, както за мъже така и за жени.

2. Напади

За нападите може да се каже, че са нещо, като малкия брат на клека. Те са страхотен начин да покачите силата в долната част на тялото си, както и разбира се да оформите намиращите се там мускули. Логично, най-елитните тенисисти и тенисистки, като Петра Квитова например, за която обаче нямаше как да се заложи на Ролан Гарос 2019 поради контузия. За нуждите на тенис играчите обаче нападите се правят по малко по-различен начин.

Движението започва с нормален напад напред, като след това правите нападат напред с единия крак под 45-градусов ъгъл, а после повтаряте с другия. След предните напади продължавате с отпади или "задни напади", като отново ъгъла на водещия крак е 45 градуса. Ако пък искате да се доближите максимално до това, което правят тенисистите можете да завършите това упражнение с преплетени напади, при които единия крак минава зад другия, като при самото клякане крата ви са почти паралелно един с друг. Направете няколко серии от по 4 до 6 повторение на всеки крак.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Caroline Wozniacki (@carowozniacki) на Авг 16, 2016 в 8:28 PDT

3. Странично Ходене С Ластик

Това е още едно невероятно упражнение, което ще покачи силата във вашите бедра и коремни мускули. Упражненията с ластик са толкова важни в света на тениса, като професионалните тенис играчи, включително и жените, като една от най-добрите на корта Мария Шарапова, тренират с ластици. Страничното ходене с ластик пък е идеален вид упражнение за нуждите на един тенис играч.

Самото упражнение започва, като си сложите ластик, който да обхване вашите глезени, започвайки с по-лек ластик. След това леко приклякате и започвате да се движите настрани, като стъпвате първо с единия крак и след това придвижвате и другия си крак до този, който води движението. Също така трябва да държите главата си изправена, тоест да не гледате в земята и да се стараете да сте с изправен гръбначен стълб. Направете няколко сериите, като правите от 10 до 15 повторения в една посока и 10 до 15 в противоположната.

 

Източник: fitwell.bg

Опции: Изпрати на приятел, Абонирай се за дума
Сподели:
Novinite.bg
Виж коментари (0)   |   » Коментирай
ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ
Няма коментари
НАПИШИ КОМЕНТАР:
* ИМЕ: E-MAIL:
* КОМЕНТАР:
  * КОД ЗА СИГУРНОСТ:   Въведете кода от картинката: security code

* Полетата маркирани със звезда са задължителни. Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван публично.

Тъй като бихме искали форумът да е място за честни, откровени и интересни мнения, най-любезно молим да използвате учтив и неагресивен тон в постингите си.
Всяко мнение, което подтиква към расова или полова ненавист, към тероризъм, както и написаното на вулгарен език, ще бъде изтривано веднага. Откровени рекламни съобщения, особено тези с поставени хиперлинкове без никаква връзка с обсъжданите теми, ще бъдат квалифицирани като спам и няма да бъдат толерирани.
ОЩЕ ОТ НОВИНИ:

Нужна ли е физическа подготовка в света на електронните спортове

23.09.2020 (Коментари: 0)

Най-вероятно мнозина се чудят какво точно представляват електронните спортове и защо все по-често попадат под светлината на прожекторите. » Прочети

Учени с пробив: Влажността на въздуха влияе пряко върху предаването на COVID-19

23.09.2020 (Коментари: 0)

Учените откриха, че скоростта на изпаряване на влагата във въздуха е ключов фактор за предаването на коронавируса SARS-CoV-2, според „EurekAlert!“.
» Прочети

Фентъзи Лига - Как да се насладиш на футбола, дори ако си контузен

23.09.2020 (Коментари: 0)

Ако се чудите кое е най-голямото наказание за един атлет, тогава най-вероятно не познавате какво страдание причиняват контузиите. » Прочети

4 нови случая на коронавирус в учебни заведения в Стара Загора

22.09.2020 (Коментари: 0)

Двама ученици от Езикова гимназия „Ромен Ролан“ – Стара Загора са заразени с COVID-19. » Прочети

Преболедували треска изграждат имунитет срещу коронавируса

22.09.2020 (Коментари: 0)

Хора, преболедували треска денге най-вероятно са изградили определен имунитет срещу COVID-19. » Прочети

151 нови случая на коронавирус при почти 3000 теста

22.09.2020 (Коментари: 0)

Броят на заразените с COVID-19 у нас надхвърли 19 хиляди души като по данни на Единния информационен портал за последното денонощие за регистрирани 151 нови случая при направени 2 988 PCR теста, предаде БГНЕС. » Прочети

Нарежда ли се Гришо сред фаворитите на букмейкърите за Австралия Оупън 2021

22.09.2020 (Коментари: 0)

Дойде ли време да говорим за тенис, задължително трябва да споменем и за родното участие в него - Григор Димитров. » Прочети

Кой заслужава да стане спортна личност за 2020 г. на Острова?

21.09.2020 (Коментари: 0)

В края на всяка спортна година можем да забележим създаването на интересни събития като "Спортист на годината". » Прочети

Азотен бустер и креатин – едни от най-добрите добавки за трениращи

21.09.2020 (Коментари: 0)

Азотните бустери са високоефективни добавки, които насърчават растежа и увеличаването на клетката, както и покачването на азотния оксид. » Прочети

БГ успех: Научен екип с шеф българин изолира молекула срещу COVID-19

19.09.2020 (Коментари: 0)

Учени от медицинския факултет на университета в Питсбърг, ръководени от българин, са изолирали най-малката до момента биологична молекула, която напълно и специфично блокира COVID-19.
» Прочети