ВХОД ЗА РЕГИСТРИРАНИ
Забравена парола | » Регистрирай се
СЪВЕТ НА СПЕЦИАЛИСТА

Как се храним днес и колко време отделяме за здравето си ?

Как се храним днес и  колко време отделяме за здравето си ?

Съвременната статистика твърди, че храненето е в основата на много голяма част от заболяванията, които имаме.

През последните 20 години начина на живот на хората коренно се е променил, но за голямо съжаление не към по-добро. Случва се така, че завладяни от това да изкарваме все повече и повече пари, подтикнати от стреса и бързия темп на развитие все по-често  и по повече си похапваме, а се движим  все по-малко. Преди много, много години когато първите хора са живяли на земята те са били слаби или с нормално тегло и са живяли сравнително по-дълго, защото са консумирали изцяло натурална храна, която да съдържа жизненоважните за организма ни хранителни елементи. Но това, че те не са имали проблем с теглото е убословено и от факта, че калориите, които са приемали те са се изгаряли при следващия лов или търсене на храна защото това им е коствало много усилия.

Днес все повече от младите хора се грижат за външния си вид, но все още по-голямата част от тях и по-голямата част от възрастните освен, че не спортуват, те дори почти не се движат.

Сега повечето хора се хранят безразборно, хранят се с какво ли не - банички, пици, сандвичи, дюнери, пържени картофки, мазни храни приготвени от т.нар. „фаст фудс” заведения, газирани напитки, натурални сокове пълни със различни стабилизатори, подсладители, консерванти, които присъстват вече във почти всички храни, напитки и подправки.

Истината е, че главните виновници за това хората да не се хранят здравословно са всички хранителни компании и техните маркетингови стратегии като – „вземи 25% повече” или „ сега при покупката на 3бр. получаваш 4-ти безплатно” и т.н., които да ни напълнят главите с хубави неща за продуктите си, знаейки, че това което всъщност предлагат не е никак полезно за потребителите.

Поради забързаното си ежедневие дори много хора не закусват или пък закуската им се състой от кафе със захар, мляко или сметана и най-важното - цигара! Питам се дали наистина от това  има нужда тялото ни рано сутрин? След това на обяд си хапнат някое от ястията изброени малко по-горе или не обядват, защото работата им е много динамична и не им стига времето.... И какво остава - едната вечеря – прибираме се умрели от глад, изморени, „натъпкваме” се хубаво, за да ни е тежко след това и си лягаме. Може би много от хората ще познаят себе си в някоя от тези каратинки! Но хора, разберете, това е РЕАЛНОСТА, но неправилната реалност. Края на деня завършва с висок дневен прием на „празни” калории и голяма порция консумирани прости въглехидрати, мазнини, и много малко белтъчини. От тук идва и повишаването на телесната маса (килограмите), липсата на ценни витамини, минерали, аминокиселини, и натрупването на ОПАСНИ шлаки в кръвоностните съдове отвътре, отвън и около органите ни в коремна област където са най-опасни.

Какво правим ние? Забързани, замислени, изнервени, подложени на ежедневен стрес, уморени дори нямаме време да се замислим за последиците от безразборния и неправилен начин на хранене, който водим. Резултата е един: покачване на килограмите и натрупване на високи висцерални мазнини.

Висцералните мазнини се смятат за най-проблемния вид мазнини. Това са мазнините, които се отлагат в коремната област около всички витални органи (сърце, черен дроб, бъбреци), също така на стените на кръвоностните съдове от вътре (шлаки) и от вън около тях, а не са мазнините, които се натрупват под кожата (подкожни мазнини). Всички хора имат висцерални мазнини, но прекомерно голямото им количество може да бъде много опасно! Много хора не правят разлика между различните видове мазнини, но това е поради всеобщото незнание.... Това незнание може да Ви коства много сериозни здравословни проблеми. Всички ужасни неща като наднормени килограми, поднормени килограми, и последствията от тях ( риск от инфаркт, мозъчен инсулт, диабет, високо кръвно налягане и др.) са продукт на неправилното и небалансирано хранене както и на всеобщото обществено незнание за здраве, култура на хранене и спорт, и как може да предотватри всичко това.

Важно!!!

Съветваме Ви поне 3  до 6 пъти в годината да извършвате контрол върху телесните си показатели като: % съдържание на висцерални мазнини, индекс на телесната маса, метаболизъм ( калориино изгаряне), метаболитна възраст на органи и т.н.

За хората желаещи да го направят могат да се обърнат към нас за да получат съвети и препоръки, напътствия как и къде могат да проверят и контролират показателите си. Ние ще Ви дадем важни напътствия и ще сме до Вас когато имате нужда от Нас за да постигнете резултати и здравословни показатели.

Опции: Изпрати на приятел, Абонирай се за дума
Сподели:
Novinite.bg
Виж коментари (0)   |   » Коментирай
ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ
Няма коментари
НАПИШИ КОМЕНТАР:
* ИМЕ: E-MAIL:
* КОМЕНТАР:
  * КОД ЗА СИГУРНОСТ:   Въведете кода от картинката: security code

* Полетата маркирани със звезда са задължителни. Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван публично.

Тъй като бихме искали форумът да е място за честни, откровени и интересни мнения, най-любезно молим да използвате учтив и неагресивен тон в постингите си.
Всяко мнение, което подтиква към расова или полова ненавист, към тероризъм, както и написаното на вулгарен език, ще бъде изтривано веднага. Откровени рекламни съобщения, особено тези с поставени хиперлинкове без никаква връзка с обсъжданите теми, ще бъдат квалифицирани като спам и няма да бъдат толерирани.

Какво трябва да знаем при изгаряне на кожата

24.01.2017 / Екип на Doctoronline.bg (Коментари: 0)

Изгарянията се измерват според степента на сериозност – първа, втора или трета степен. » Прочети

Как да се предпазим от високите нива на холестерол

Холестеролът – едно от нещата, които буквално ни убиват в днешно време. » Прочети

„Сексуалното пристрастяване” – има ли такова животно?

9.03.2011 / доц. Румен Бостанджиев (Коментари: 0)

Съществуват хора, които трудно се ориентират в сложността на света и постоянно търсят етикети, с които другите вече са обозначили нещата. » Прочети

Кожни алергии – причини и начини за предпазване

25.01.2011 / д-р Развигор Дърленски (Коментари: 2)

Aлергичните кожни заболявания имат сериозно обществено и икономическо значение. » Прочети

Профилактика на заболяванията на хипофизната жлеза

23.11.2010 (Коментари: 3)

Хипофизната жлеза е малка жлеза с вътрешна секреция, която е разположена в основата на черепа. » Прочети

Как да се справим с ниското „либидо“?

15.11.2010 / доц. Румен Бостанджиев (Коментари: 0)

Терминът либидо все още широко се използва в някои медицински специалности, въпреки че неговото значение отдавна е загубило клиничен смисъл. » Прочети