ВХОД ЗА РЕГИСТРИРАНИ
Забравена парола | » Регистрирай се
НОВИНИ

Яжте правилните храни за красива коса, кожа и нокти!

11 юни 2018 11:00 | Коментари: 0
Яжте правилните храни за красива коса, кожа и нокти!

Лятото вече наближава и ще подложи на допълнително изпитание косата, кожата и ноктите ви! Добре е да започнете подготовката от сега, за да можете да съхраните здравината и блясъка им.Имайте предивид, че от голямо значение за състоянието на кожата, ноктите и косата са алкохола, цигарите, липсата на досаттъчно сън, стреса, както и козметичните продукти пълни с химикали.Залагайте на шампоани, боя за коса, лак за нокти, козметика и грим за лице от натурални продукти. Вече има достатъчно широк избор, за да съхраните отличното си здравословно състояние и в същото време да се чувствате красиви. Добре е да пиете досатъчно количество вода, за да хидратирате по правилен начин тялото си. Внимавайте с броя на кафетата или черния чай. Изключете енергийните напитки от менюто си и добавете ядки и масла богати на омега 3, 6 и 9 мастни киселини.КожаЗа красивата кожа от огромно значение е режима на хранене, съня, стреса и не на последно място – дали пушите и пиете алкохол. Хората които пушат трябва обезателно да включат допълнително витамин С в менюто си под формата на естествени продукти или хранителни добавки. Антиоксидантите и витамин Е са от изключително значение за поддържане на свежестта, младостта и еластичността на кожата. Набавяйте си омега 3 от приема на мазните риби като например сьомга, ленено масло, орехи, масло от крил и други.КосаЗа да се радвате на здрава и лъскава коса е изключително важно да си набавяте в достатъчно количество цинк, витамини от група В и желязо. Витамин В12 и фолиевата киселина можете да приемате със спанак, яйца, фреш от портокал, черен дроб и в мляко. Ако косата ви капе, това може да е знак, че в организма ви липсва желязо. Ако не сте сигурни в нивото на желязо в организма е добре да заложите на натуралните продукти, от които да си го набавите, тъй като с добавките рискувате да надвишите нужното за организма ви количество. Желязо можете да си набавите от червеното месо, сините боровинки, сушените кайсии или сурово кашу. Липсата на цинк може да е причина косата ви да е суха и тънка. Заложете на пълнозърнестите продукти, ядките, семената, бобовите култури и зеленолистните зеленчуци. Мазнините от риба също могат да подпомогнат възстановяването на косата ви!НоктиВъншният вид на ноктите ви до голяма степен издава скрити проблеми на организма. Постигането на положителна промяна може да ви отнеме повече от 2-3 месеца. Ноктите, които са тънки и чупливи издават заниженото количество на минералите цинк и желязо, калций и магнезий. Ето защо е от изключително значение да се храните с разнообразна храна, а ако не можете да се справите с нея – да направите необходимите медицински изследвания преди да включите хранителни добавки.

Източник: fitwell.bg

Опции: Изпрати на приятел, Абонирай се за дума
Сподели:
Novinite.bg
Виж коментари (0)   |   » Коментирай
ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ
Няма коментари
НАПИШИ КОМЕНТАР:
* ИМЕ: E-MAIL:
* КОМЕНТАР:
  * КОД ЗА СИГУРНОСТ:   Въведете кода от картинката: security code

* Полетата маркирани със звезда са задължителни. Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван публично.

Тъй като бихме искали форумът да е място за честни, откровени и интересни мнения, най-любезно молим да използвате учтив и неагресивен тон в постингите си.
Всяко мнение, което подтиква към расова или полова ненавист, към тероризъм, както и написаното на вулгарен език, ще бъде изтривано веднага. Откровени рекламни съобщения, особено тези с поставени хиперлинкове без никаква връзка с обсъжданите теми, ще бъдат квалифицирани като спам и няма да бъдат толерирани.
ОЩЕ ОТ НОВИНИ:

Неимунизирани срещу морбили деца да избягват почивка с съседни страни

21.06.2018 (Коментари: 0)

Бебета под 13-месечна възраст, които не са имунизирани за морбили, да не се водят на курорти в съседни държави, съветва директорът на Националния център по заразни и паразитни заболявания проф. » Прочети

Какви са доказателствата за нарушения в „Медицински одит”

17.06.2018 (Коментари: 0)

„Ще изскочат смачкани преписки и подменени констатации. » Прочети

Отбелязваме Световния ден на безвъзмездното кръводаряване

14.06.2018 (Коментари: 0)

Повече от 500 българи всеки ден се нуждаят от кръв. » Прочети

Д-р Златка Михайлова: Алергиите засягат 20% от населението

13.06.2018 (Коментари: 0)

Алергиите засягат около 20% от населението, като част от тях се наследяват. » Прочети

Сигнализираме за липсващи в аптеките лекарства в специална платформа

11.06.2018 (Коментари: 0)

Първата интернет платформа, в която пациенти могат да сигнализират за липсващи лекарства, вече е факт. » Прочети

Салмонела в 3 детски градини в София

Има доказателства за взрив от салмонела в три детски градини в София, обяви директорът на Националния център по заразни и паразитни болести проф. » Прочети

Родители не искат задължителни ваксини за децата си

Родители от цялата страна поискаха законови промени, с които ваксинацията на децата да стане пожелателна, а не задължителна. » Прочети

България единствена с повече пушачки от пушачите

31.05.2018 (Коментари: 0)

В Световния ден за борба с тютюнопушенето стана ясно, че България се нарежда за пореден път на челно място в негативна класация. » Прочети

Здравноосигурените ще могат да разглеждат пациентското си досие с ПИК на НАП

30.05.2018 (Коментари: 1)

Здравноосигурените граждани, които имат персонален идентификационен код, издаден от Националната агенция за приходите, могат да разглеждат пациентското си досие. » Прочети