ВХОД ЗА РЕГИСТРИРАНИ
Забравена парола | » Регистрирай се
НОВИНИ

Китайски 2-минутeн масаж за плосък корем

19 май 2017 16:30 | Коментари: 0
Китайски 2-минутeн масаж за плосък корем

   Всички знаем колко трудно е да се отървем от тлъстинките по корема. Отдавна си отидоха онези тийнейджърски години, в които метаболизмът ни беше бърз като ферари и можехме да ядем всичко, без да се притесняваме. Сега всички търсим начини да влезем във форма (и ако може тези начини да не отнемат много време, ще сме най-доволни). Дори онези от нас, които живеят активно и се хранят здравословно, понякога могат да имат проблеми с последните упорити мазнини в областта на талията.

   За да ти помогнем да се справиш с проблема и да имаш така мечтания плосък корем, ти представяме една древна китайска техника, която може би е решението, което търсиш. Техниката включва загряващ масаж, който трябва да се прилага два пъти дневно. Той служи като упражнение, което пречиства областта на корема и спомага за изгарянето на мазнини. Бихме искали да ти кажем, че всичко, което трябва да направиш, за да имаш плосък корем, е да прилагаш този масаж... но уви, той няма да ти помогне, ако по цял ден не се движиш, пиеш газирани напитки или предпочиташ бързата храна. Масажът е просто едно перфектно допълнение към обичайните ти тренировки.Внимание!

Не прилагай тази техника:

Веднага след хранене;

Ако имаш проблем с бъбреците и пикочния мехур;

Ако имаш високо кръвно налягане:

Ако си бременна;

Ако имаш херния;

Ако имаш язва на стомаха;

Ако имаш възпаление на матката, яйчниците или маточните тръби.

Инструкции:

Препоръчва се техниката да се прилага два пъти дневно – преди закуска и преди лягане.

Легни по гръб на плоска и твърда повърхност.

Разтъркай бързо и енергично ръце, докато усетиш, че се загряват. Постави едната си ръка върху пъпа.

Започни да правиш масажа с нежни кръгообразни движения около пъпа.

Натискът трябва да е лек, а посоката – по часовниковата стрела. Постепенно увеличавай големината на кръговете.

Всеки кръг трябва да отнема около 2 секунди.

Фокусирай се върху топлината, която създаваш в коремната си област.

Продължи масажа около 2 минути.

Важно е стомахът ти да се затопли от масажа. Топенето на мазнините не е единствената полза от тази техника. Тя подобрява храносмилането, ускорява метаболизма, повишава кръвния поток и стимулира всички органи, които се намират в коремната област. А най-хубавото е, че получаваш всички тези ползи, без да напускаш леглото! 

Източник: fitwell.bg

Опции: Изпрати на приятел, Абонирай се за дума
Сподели:
Novinite.bg
Виж коментари (0)   |   » Коментирай
ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ
Няма коментари
НАПИШИ КОМЕНТАР:
* ИМЕ: E-MAIL:
* КОМЕНТАР:
  * КОД ЗА СИГУРНОСТ:   Въведете кода от картинката: security code

* Полетата маркирани със звезда са задължителни. Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван публично.

Тъй като бихме искали форумът да е място за честни, откровени и интересни мнения, най-любезно молим да използвате учтив и неагресивен тон в постингите си.
Всяко мнение, което подтиква към расова или полова ненавист, към тероризъм, както и написаното на вулгарен език, ще бъде изтривано веднага. Откровени рекламни съобщения, особено тези с поставени хиперлинкове без никаква връзка с обсъжданите теми, ще бъдат квалифицирани като спам и няма да бъдат толерирани.
ОЩЕ ОТ НОВИНИ:

20-годишният Ивелин е изведен от реанимация, състоянието му се подобрява

22.05.2017 (Коментари: 0)

20-годишният Ивелин Узунов от смолянското село Смилян, който оцеля в гората 10 дни, вече е изведен от реанимация и състоянието му значително се подобрява, предаде Дарик. » Прочети

8 подобрения за вашето храносмилане

22.05.2017 (Коментари: 0)

Храносмилателните проблеми са неудобни, смущаващи и много често срещани. » Прочети

Всеки човек изхвърля 173 кг храна всяка година

22.05.2017 (Коментари: 0)

Заблуждават ли ни производителите и търговците на храни с етикетите за срока на годност и разхищаваме ли храна заради незнание? Успяват ли потребителите да се ориентират в морето от етикети – докога безопасно могат да консумират даден продукт? Или точно о » Прочети

6 начина за бързо качване на мускулна маса

22.05.2017 (Коментари: 0)

Днешната статия е относно това как да направим мускулна маса за възможно най-кратко време. » Прочети

Бърз и ефикасен детокс в 3 лесни стъпки

21.05.2017 (Коментари: 0)

Подправките и билките като куркума, джинджифил, кориандър и розмарин са лесна добавка към всяко едно ястие. » Прочети

Мишел Обама показа персоналната си тренировка (Видео)

21.05.2017 (Коментари: 0)

Бившата първа дама на САЩ показа, че всяка дама трябва да се занимава със спорт. » Прочети

Здравословни протеинови бонбони

21.05.2017 (Коментари: 0)

Ако често ви се похапва нещо сладичко или се чудите какъв снак да хапнете следобед, докато сте на работа, тези бонбни са чудесен вариант. » Прочети

Перфектният фет-бърнър

20.05.2017 (Коментари: 0)

Създайте свой собствен продукт за изгаряне на мазнинитеКак да подберем свои собствени съставки за максимално изгаряне на мазнините?Търсите идеалния коктейл за изгаряне на мазнини? Не търсете повече, а си го пригответе вкъщи преди лятото!Пролетното затопля » Прочети

Пълзене като бебе – новата фитнес тенденция за 2017-та

20.05.2017 (Коментари: 0)

Изхвърлете велоергометъра, заемащ толкова място вкъщи. » Прочети