ВХОД ЗА РЕГИСТРИРАНИ
Забравена парола | » Регистрирай се
НОВИНИ

12 януари 2017 11:00 | Коментари: 0

Почти всяка една жена си е задавала този въпрос: "Как да стопя мазнините на корема?" Всъщност коремните мазнини са най-опасния вид мазнини, а голямата талия е показател най-често за заболяване. За съжаление малко са късметлийките, които "нищо" не правят, а изглеждат повече от превъзходно и могат да се похвалят със стегнато тяло и добре оформени мускули. Повечето жени обаче не са доволни от външния си вид и физическата си форма и имат нужда от правилните насоки, които да им помогнат да влязат във форма.

За да се оттървете от мазнините на корема е нужно повече от правене "само" на коремни преси. Започваме да наддаваме около корема, когато нашите нива на кортизол скочат.

Стресът е един от основните виновници за високите нива на кортизол. Когато това се случи, кортизола блокира растежа на мускулите (тъканта, която изгаря калориите най-ефективно), и в същото време започва да се складира мазнина в коремната област. Знаехте ли, че... стресът може дори да се породи от лоша диета!?

Проучвания показват, че стресът причинен от диета може да повиши нивата на кортизола, което от своя страна да стопира топенето на мазнини дори и при ограничаване на калориите.

Враг номер едно:

Захарта

За да се справите с коремните мазнини е нужно да намалите калориите, които приемате и да увеличите протеините, пълнозърнестите храни и зеленчуците. Забравете за тортичките и всякакви други десерти. Ако ви се хапва нещо сладко може да го замените с лъжичка мед или да поръсите сутрешното си кафе с канела. Канелата е подправка, която стабилизира кръвната захар.Кратки упражнения

Добре е да правете кратки упражнения, които ангажират няколко мускулни групи и работят за сърдечно-съдовата система. Бъдете активни през деня, дългите разходките също ще помогнат.

Сън

Съветваме ви да се откажете от работата през нощта. Когато вашите биоритми са изключили, вие ядете повече. Лишаването от сън също може да промени производството на хормони, засягащи вашите нива на кортизола. Около 7 часа сън на нощ е едно от най-добрите неща, които може да направите за вашето тяло.

Витамин C

Витамин С помага за балансирането на нивата на хормонa кортизол, когато сме под стрес. Този витамин ще ви снабди с карнитин, съединение от съществено значение, използвано от тялото да превръща мазнините в гориво, което го прави приятел в изгарянето на мазнини. Задължително включете в менюто си цитрусови плодове и киви.

Хапвайте мазнини, за да топите мазнини Добрите мазнини се съдържат в храни богати на Омега – 3, като сьомга, авокадо и орехи. Тези храни са пълни с хранителни вещества, които ви дават ситост през целия ден.

Кажете adiós на коремните мазнини!Прочети повече на: http://woman.hotnews.bg/n/kazhete-adis-na-koremnite-maznini.34115.html

Източник: fitwell.bg

Опции: Изпрати на приятел, Абонирай се за дума
Сподели:
Novinite.bg
Виж коментари (0)   |   » Коментирай
ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ
Няма коментари
НАПИШИ КОМЕНТАР:
* ИМЕ: E-MAIL:
* КОМЕНТАР:
  * КОД ЗА СИГУРНОСТ:   Въведете кода от картинката: security code

* Полетата маркирани със звезда са задължителни. Вашият e-mail адрес няма да бъде публикуван публично.

Тъй като бихме искали форумът да е място за честни, откровени и интересни мнения, най-любезно молим да използвате учтив и неагресивен тон в постингите си.
Всяко мнение, което подтиква към расова или полова ненавист, към тероризъм, както и написаното на вулгарен език, ще бъде изтривано веднага. Откровени рекламни съобщения, особено тези с поставени хиперлинкове без никаква връзка с обсъжданите теми, ще бъдат квалифицирани като спам и няма да бъдат толерирани.
ОЩЕ ОТ НОВИНИ:

20-годишният Ивелин е изведен от реанимация, състоянието му се подобрява

22.05.2017 (Коментари: 0)

20-годишният Ивелин Узунов от смолянското село Смилян, който оцеля в гората 10 дни, вече е изведен от реанимация и състоянието му значително се подобрява, предаде Дарик. » Прочети

8 подобрения за вашето храносмилане

22.05.2017 (Коментари: 0)

Храносмилателните проблеми са неудобни, смущаващи и много често срещани. » Прочети

Всеки човек изхвърля 173 кг храна всяка година

22.05.2017 (Коментари: 0)

Заблуждават ли ни производителите и търговците на храни с етикетите за срока на годност и разхищаваме ли храна заради незнание? Успяват ли потребителите да се ориентират в морето от етикети – докога безопасно могат да консумират даден продукт? Или точно о » Прочети

6 начина за бързо качване на мускулна маса

22.05.2017 (Коментари: 0)

Днешната статия е относно това как да направим мускулна маса за възможно най-кратко време. » Прочети

Бърз и ефикасен детокс в 3 лесни стъпки

21.05.2017 (Коментари: 0)

Подправките и билките като куркума, джинджифил, кориандър и розмарин са лесна добавка към всяко едно ястие. » Прочети

Мишел Обама показа персоналната си тренировка (Видео)

21.05.2017 (Коментари: 0)

Бившата първа дама на САЩ показа, че всяка дама трябва да се занимава със спорт. » Прочети

Здравословни протеинови бонбони

21.05.2017 (Коментари: 0)

Ако често ви се похапва нещо сладичко или се чудите какъв снак да хапнете следобед, докато сте на работа, тези бонбни са чудесен вариант. » Прочети

Перфектният фет-бърнър

20.05.2017 (Коментари: 0)

Създайте свой собствен продукт за изгаряне на мазнинитеКак да подберем свои собствени съставки за максимално изгаряне на мазнините?Търсите идеалния коктейл за изгаряне на мазнини? Не търсете повече, а си го пригответе вкъщи преди лятото!Пролетното затопля » Прочети

Пълзене като бебе – новата фитнес тенденция за 2017-та

20.05.2017 (Коментари: 0)

Изхвърлете велоергометъра, заемащ толкова място вкъщи. » Прочети